träningshelg

Om det inte vore för att jag inte druckit alkohol på ett tag hade jag nästan trott att jag var bakis just nu. Ont i huvudet och allmänt seg och grötig. Men nej, det beror istället på en 10 timmars tågresa (sittande till på köpet! så att sova längre än 30 minuter åt gången funkade inte, sen fick man nackspärr). Fyfan, jag kommer då aldrig bli någon backpacker.
 
Nå, nikekonventet var skitkul. Massa inspirerande pass, nya fina träningskläder, en jättebra föreläsning med Mia Törnblom, BC 31, BJ 40  och annat kul. Nästa år tar vi dock flyget både fram och tillbaka. Och nu ska jag sova lite så jag orkar träna ikväll :P


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du måste berätta mer än så! Vill veta ALLT! :D
Men varför i fridens dagar åka tåg tillbaka?? Det är ju som att frivilligt lägga sig själv i en stekpanna, eller nåt.

Iaf, om du ska träna BC ikväll så får du en låt presenterad av mig. ;)

Postat av: Jonna

men vad ska jag berätta...? :)
hörru jag hade verkligen ångest inför tågresan. anledningen till att det blev tåg var att vi inte trodde det fanns några platser på flygen, vilket förmodligen var fel eftersom folk som bokat efter vi kollat fått plats. härligt.

om jag orkar med BC får vi se. jag har inte sovit många timmar och känner av en ond hals och... får du köra samma låt som sist?

2007-01-29 @ 13:04:32
Postat av: Fredrik

Ska köra en annan låt. ;)

2007-01-29 @ 15:17:01
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Jonna

nej jag var helt slut efter dancepasset, så combaten fick vara. vilken låt körde du då? :) men alltså jag har börjat lessna lite på det här passet, vill börja köra nästa nu! :)

2007-01-29 @ 20:35:59
Postat av: Fredrik

Jag körde låt #2 "We're Not Gonna Take It".
Hihihi, att du vill köra BC31 beror säkert bara på att du fått köra det passet i helgen. :)

Vi har kvartalsutbildning på BC31 den 3:e mars, tills dess får du hålla dig till tåls. Fast å andra sidan, många instruktörer börjar säkert mixa in lite låtar från äldre releaser nu. I alla fall kommer jag och Mia att teama tillsammans nästa fredag (9:e) och mest troligt kommer jag mixa in någon annan låt på de jag ska köra. Kanske lite "Red Warrior" från BC25. :)

2007-01-29 @ 20:59:11
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Jonna

Ja, jag gillade musiken i 31:an, så jag vill köra det nu :) allra första låten missade jag dock, och muskellåten körde de inte alls.
okej, kul att du fått börja köra lite combat då och då. men när ska de ge dig ett eget pass? :)

2007-01-30 @ 09:25:24
Postat av: Fredrik

Får eget pass rätt snart. :)

yippie!!

2007-01-30 @ 10:00:01
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: jonna

på riktigt?! :0
värsta kul, grattis :D

2007-01-30 @ 14:58:18
Postat av: Fredrik

Tack! :)

2007-01-30 @ 19:15:04
URL: http://umefredrik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback