dra på trissor!

Efter en hel vecka utan fysisk aktivitet (bortsett från nån hundpromenad) och några dagar av sjukligt mycket mat och choklad har jag idag tränat! 30 minuter spinning (det ni!) och 30 minuter cirkelträning på fysioteket var riktigt skönt. 
 
Men vad är grejen med visselpipor och spinningspass här i Haparanda? Jag har nog aldrig varit på ett pass där den inte använts. Och jooo, jag gick faktiskt på spinning ett tag när jag bodde här. Hur som helst missbrukades den idag enligt mig (som visserligen inte kan ett skvatt om denna träningsform).
 
Om Aspen är öppet ska jag nog försöka hinna med lite badminton med Amanda nån dag också.

Kommentarer
Postat av: ef

haha, jag tyckte det stod "dra på trosor". då undrade jag att månne vad dethär inlägget handlar om.

Postat av: Jonna

haha, ja det vore ju också ett sätt att locka läsare... :)

2007-12-28 @ 10:42:57
URL: http://jonnas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback