hängig

Fy vad jag känner mig... låg. (lägre än glocalnet?)
det är så mörkt och kallt överallt nu. känner mest för att krypa ner i sängen och sova lite. men nejdå, jag ska minsann iväg till IKSU!
funderade faktiskt på att vara seriös o gymma efter passet. men sen kom jag på att det är måndag, dagen då alla har ångest över helgens alkoholkonsumtion, lördagsgodis, chipspåsar, bakismat på max och annat onyttigt. så det vettefan om man ids gå dit.
dessutom är ju inte sandra här, att gå på gym själv är nästan otänkbart.
 
(fan vad det nu bloggades frenetiskt...)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du skulle ha varit på mitt och Tomas Halloween-pass igår. Superkul! :)

Postat av: jonna

har ännu inte vågat mig på ett spinningpass här... men snart är det fasen dags!

2006-10-31 @ 15:55:48
Postat av: Fredrik

Jag kör tisdagar och söndagar ;)

2006-10-31 @ 21:35:26
URL: http://umefredrik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback