En lista, baraförattskrivanåt.



Mössor man ser:

- Bad hair day-mössan. Sitter oftast på tjejer i 13-16årsåldern. Ser man ett gäng tjejer i den åldern kan man vara säker på att minst 30% av dem bär en sådan mössa (och förmodligen har de övriga 70% varsin hemma). Kan även sitta på tjejernas blonderade "ungdomliga och coola" mammor.

- OS-mössan. På folk som är händiga och sportnördiga. Eller har en mamma som är det. (hej 2010, jag tror inte att pappor kan syssla med handarbete).

- Träna-mössan. Ser precis ut som bad hair day-mössan och fungerar som en blandning mellan statement- och reklamplagg (är alltså en reklammössa från gymmet "Träna"). Sitter oftast på kvinnor i åldern 26-40 som har jobb. (för om de vore studenter skulle de träna på iksu och bära...)

- IKSU-mössan. Sitter på idrottande studenter av båda könen. (Jo jag har en...)

Kommentarer
Postat av: mum

ha, och mammor över 50?

2010-03-05 @ 17:26:56
Postat av: Ginaaa

hahaha jaag är en av dom jag erkänner !! :)

men den är typ för stor på mig den åker ner över ögonen ! alla mösser gör de med one zize !

Postat av: Stina

Jag tycker att OS mössan är så snygg! Vill ha... Så att folk tror att jag är sportig... Kanske tom med i landslaget? :D

2010-03-15 @ 08:33:35
Postat av: Ginaaa

Smart Stina ! (Y) =)

2010-03-15 @ 11:08:59
URL: http://ginaaa.blogg.se/
Postat av: jenny

okej jonna jag är 13 snart 14 och jag ska bara säga att jag har inte en bad hari day mössa så då måste det ju betyda att din uträkning är fel å istället för 70% så borde det ju vara 69.99999999998% jag räknar nu med lite kompisar också bara för att vara exakt

2010-03-20 @ 22:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback