jag vill ju hinna med.

Just nu går jag omkring med lite dåligt samvete hela tiden.

Över att jag är en dålig dotter och syster som hör av sig alldeles för sällan och inte hinner svara på telefonsamtal.
Över att jag är en dålig vän som inte har tid att lyssna eller umgås nog mycket.
Över att jag är en dålig student som inte riktigt hinner eller orkar med studierna.
Över att jag är en dålig arbetare som inte orkar ge 100% 100% av tiden.
Över att jag inte tar mig till iksu så ofta som jag vill.

Okej, riktigt så kass är jag inte, det vet jag.

Men just nu vill jag mest läsa en bok, plöja igenom någon tv-serie, laga middag med de jag tycker om, åka pulka, sova och pyssla.
Och åka till cypern, det vill jag nog mest av allt.

Kommentarer
Postat av: Karl

Starta "Projekt: Jonna".

2010-02-18 @ 17:25:22
Postat av: mum

nej, du är inte kass! vi älskar dig!

2010-02-18 @ 21:44:57
Postat av: evelina

jag är lika dålig som du, om inte ännu sämre?

2010-02-20 @ 14:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback