Tadaaaaaam!

Alltså vad hände egentligen?
 
Jo jag visade för mig själv att man kan klara sig utan dator i mer än 10 veckor. Discovery kommer förmodligen aldrig att göra något tv-program om min resa mot ett mer datorbefriat liv, men det var iaf lite nyttigt för mig.  Att telefonräkningen under den första månaden steg med ungefär 300% är smällar man får ta när man försöker klara såna här äventyr.
 
Men nu är allt tillbaka till det normala och jag har en sprillans ny dator som är liite glansigare och mycket bredare än den förra, alltså borde väl även bloggandet komma igång igen.
Så smått.

Kommentarer
Postat av: Bitte

Roligt att du är tillbaka.Ni har varit dåliga bloggare alla på Helenas sida,utom Jenny.Har du flyttat än ?Och isåfall vart?KRAM

2009-09-24 @ 09:25:32
Postat av: Stina

Har saknat dina blogginlägg =) + att nu kan du börja fixa en ny sida åt mig ;) gud så bra :D



<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback