flitiga lisa.

Den senaste tiden har lördagar blivit mina göra-ingenting-dagar. Så för att inte slösa bort hela denna dag på nonsens gjorde jag en lång att-göra-lista, det mesta gällande skolarbete.
 
Hur gick det då? Ja hittills idag har jag:
- Anlagt ett nytt risfält i farmville. Har planerat att det inom en snar framtid ska göra mig så pass rik att jag kan köpa en traktor/skördare som ska effektivisera mitt jordbruk avsevärt.
- Genomfört högst vetenskapliga experiment där jag undersökt om det funkar att blanda ner kakao och citronsaft i vaniljsås. Det blev sådär...
- Ätit mörk choklad.
- Gjort två fula och halvfärdiga julannonser till bichonbladet (vill inte skicka in nån av dem).
 
Joråsåatt... Det blev ju en väldigt produktiv dag det här.
Jag är helt jä*la hopplös.

Kommentarer
Postat av: Anonym

spiik... säg inte att Bichonbladet finns på riktigt...?

2009-10-12 @ 18:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback