drömklubben antecknar

Jag veeet att andras drömmar är helt ointressanta att lyssna på, men det här är min blogg och jag bestämmer. Och det här går fort.
I natt drömde jag nämligen att jag skulle vaccineras mot svininfluensan. Och detta gjordes med en spruta i rumpan. Alltså i rumpan. Typ 10 centimeter in i tarmen. Det var heeelt klart den obehagligaste dröm jag haft på mycket länge!

Tidigare kände jag inget stort behov av att vaccinera mig, men nu är jag nog ännu mer negativt inställd till det. Huuu.

Kommentarer
Postat av: Jenny

En gång drömde jag att jag blev biten i handen av en hund - det gjorde sjukt ont. När jag vaknade hade handen fastnat mellan sängen och nattduksbordet.



Frågan jag ställer är: Hur vaknade du jonna?

Postat av: Jonna

jag vaknade inte med någon instucket 10 cm i tarmen iaf, PJUUUUH!! nej jag vaknade nog helt odramatiskt som vanligt, med händerna på täcket och luggen spretande åt alla håll..

:)

2009-10-15 @ 17:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback