inte klänningstypen.

Gårdagens sms till Helena:
"Strax påväg till corona, i byxor! Evve kommer bli så arg på mig. Hehe. Hoppas du kryar på dig snart, puss."
 
Svar: "Hahaha fyfan vad jag älskar dig :*"
  
Till sittningen igår hade jag fått stränga order från Evelina (a.k.a. sittningshitler) om att ha på mig klänning. Men när jag dragit på mig den enda godkända ville jag inte ens se mig själv i spegeln, Hello transan! Jag hade lätt platsat längst fram i prideparaden med en färgglad plym på huvudet.
  
Tur att hon inte kan vara arg på mig, inte ens när det avslöjas att jag har syskon som hon tidigare inte hört talas om. Hon kallade mig visserligen för horunge då, men sen gör jag chokladbollar och lite te och så är allt bra och vi fortsätter planera vårat framtida företag och filar på planen om hur vi ska bli miljonärer.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, ni är allt för härliga ni! gillar nya headern också och dessutom saknar jag dig.

2009-10-05 @ 11:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback