cuz I'm a dansbander, yes I am

Jag är inte bara student, maxiarbetare och sopsorteringshitler, jag knäcker även extra som dansbandssångerska. Jag och mina grabbar Pentti, Erkki, Tiimo och Juha reser land och rike runt för att roa campingmänniskor i matchande träningsoveraller, halvalkisar med ölmagar och övriga dansbandsnördar. Det är fint.


 
 
 
Vill ni boka in oss för spelning? Kontakta då vår manager, stylist, låtskrivare och allt-i-allo Evelina. Vi är ganska billiga och man kan betala med både svenska kronor, euro, finsk lakrits eller suomiviina.
 
 
(Jojojo, såhär roar vi oss på fredagskvällar. Vi är de mobbade barnen som ingen vill leka med..)

Kommentarer
Postat av: mum

nå mutta, jonnalainen, tänkt om poikkat stämmer dig för att du har lånata dem

2009-10-03 @ 19:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback