Bilder från en mobil



En mycket spännande morot som hittades på jobbet. Sånthär kan man inte låta bli att fota, det är för sånt man har mobilkamera.



Måste testa! Med smak av ingefära, kanel, nejlika, kardemumma, vanilj och peppar... Chokladpepparkaka?



Påväg hem från jobbet en kväll...



Åh jag älskar detta nörderi! Vad det är? Jo ett offlineforum som någon studentorganisation satt upp, eftersom internet bara är en fluga. Sköter man sig inte går admin förstås in och rensar bort inlägg.



Och slutligen kakbak med blå karamellfärg. Mycket spännande!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Helvete va äcklig morot... jag spyr å då äter jag kaka. buuuhu

2009-10-28 @ 18:03:09
Postat av: Frida

Jag har testat vinterchokladen. Den var inte så god som den verkade :(

2009-10-28 @ 23:39:05
Postat av: Ginaaa

Guuuud vågar man verkligen smaka på den där marabaunen ;o shiises man kankse inte tkr om marabooo efter de ? .. nå men pepparkaka de är ju jätte smarrigt :) så kanske är gott i alla fall :)

Postat av: Jonna

ja moroten var lite läskig, hehe



har också smakat vinterchokladen nu, och det var väl inte någon höjdare... men vafan, smakar det choklad så duger det för mig :P

2009-10-29 @ 16:16:02
URL: http://jonnas.webblogg.se/
Postat av: Anna Munkhammar

Sicken söt morot. Får nästan dålig samvete av att äta ådanna specialformade grönsaker. De har som en personlighet.

2009-11-04 @ 22:42:32
URL: http://munkhammar.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback