Tisdagens Topp Fem

5. Melissa Horn. Jag nöter ut hennes musik just nu.

4. Semla och lusskett i ett. Dvs semla på saffransbröd (ja allt med socker gör ju mig glad). Är man en ovan sockermissbrukare kan den dock leda till lätt illamående.

3. Träning! Nästa gång jag är trött och funderar på att ligga hemma i sängen istället för att ta mig till IKSU måste jag påminna mig om hur mycket piggare jag blir av ett bra pass.

2. Javascriptkoder som faktiskt fungerar. Jag ville gråta av lycka, dansa glädjedanser och skrika lyckotjut. Istället pustade jag ut och log lite fånigt. Och tackade gud för hjälpsamma kursare. Att kommande uppgifter lär vara ännu svårare försöker jag förtränga.

1. Försoning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback