skrapa bort det bara..

Dagens fräscha sak:

När jag skulle smöra mina mackor imorse såg jag något grönt i förpackningen men övertalade mig om att det var brödsmulor, skrapade bort det och fortsatte. Fick sedan för mig att för säkerhetsskull titta vad det var för bäst före-datum på paketet; 9 sept 2009. Alltså två månader gammalt.

- Äh vafan, jag åt ju av det här senast igår och jag har ju faktiskt skrapat bort det gröna, tänkte jag och fortsatte med frukosten.

Och så har jag kompisar som inte ens klarar av att slänga gammal mat för att de blir så äcklade. Herregud. Jag är övertygad om att jag blir sjuk så sällan för att jag verkligen utmanar mitt immunförsvar.

Kommentarer
Postat av: Ginaaa

HeHe bra jonna (Y) ..

du slösar då inte bort nå mat inte :)

Postat av: Jonna

jo jag slösar bort massa mat eftersom jag köper grejer men sen inte orkar laga nåt av det.

nu handlade det mest om att jag ju var tvungen att äta frukost... :)

2009-11-06 @ 23:20:49
URL: http://jonnas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback