En lekdag

Igår hade vi en riktigt lekdag, och det behövdes. Jag är less på höstdepp.
Dagen sammanfattas med högkvalitativa bilder från mobilen. Wunderbar.



Jag och Erik testade mängder av mössor på intersport och stadium. Här i en som passar utmärkt för en sopsorteringshitler. Och Erik passar mycket bra i rosa och pingviner.



Jag hittade ett vårtecken. Snart är det nog sommar!



Vi provsatt massa soffor, och Emilia beställde tillslut en.



I bilen övade och övade och övade vi för att kunna uppträda med låten "Väntar inte mamma på dig?" (does your mother know). Sedan fick vi rampfeber och vågade nästan inte framföra numret.





Sedan var vi på Leos Lekland, och guuud så kul det var! Förstå vad man hade älskat det om man varit liten. (eeeh, jag älskade ju det nu...) Jag vill ha ett bollhav och en jätterutschkana hemma.



Och så snöade det. Jag och Erik promenerade och sjöng alla julsånger vi kunde komma på. Sedan vin, ost, kex och lite mer julmusik på språkgränd. Mys.

Kommentarer
Postat av: Ginaaa

HAHA men gud så kul leos lekland ! man väntar ju bara tills lillen ska bli äldre så man kan fara på äventyr ! :)

Postat av: Jonna

och då KRÄVER jag att få följa med!! :D

2009-11-06 @ 22:39:55
URL: http://jonnas.webblogg.se/
Postat av: Frida

Nästa gång Sandra fotar dig tycker jag att det borde vara i ett bollhav :D

2009-11-07 @ 01:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback