mycket att göra...

Tydligen uppdaterar jag för sällan. Såatt..
Här har ni fyra minikonversationer som skett under de senaste dagarna. Ni kan nu sitta och fundera på vilken textsnutt som hör ihop med A) ett barn B) en kund C) min sambokombo Helena och D) glassätaren Jimmy. Tycker ni att det är för svårt kan ni be om ledtrådar.
_______________________________________
 
- Jonna, om vi flyttar isär kommer jag aldrig mer kunna äta rågkakor.
- Nää
- Jag vill inte äta rågkakor med någon annan än dig!
- Nej du får aldrig göra slut med mig!
(följt av något som kan likna en romantisk omfamning)
_______________________________________
 
- Den här rutschkanan är inte så lång
- Nej det är den inte.
- Den är bara pyttelång.
_______________________________________
 
- Jag letar efter en såndär.. ööh.. en såndär vegetarisk... det är vegetariskt. vegetariskt!
- Jaha, ja jag vet inte riktigt vad du menar
- Men det är nåt vegetariskt!
(smått hysteriskt) det var med linser och sånt.
- ?
- Men det här då, är det vegetariskt?
(pekar på grönsakskonverver)
- Öhmm, ja det är det ju visserligen... men alltså.
_______________________________________
 

- hur går det för DIG på brudfronten eg?

- som vanligt, ungefär som för dig skulle jag tro

- fyfan, vi har det inte lätt

- nope, vi får gifta oss jonna, kanske e lättare att hitta någon efter det

- ja kanske kan man hitta nån som tycker det är spännande att vara med en gift kvinna/man...?


Kommentarer
Postat av: Bitte

Det var inta svårt,men jag avslöjar inte svaren hi hi.Kram

2009-05-22 @ 08:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback