Jag ska skolas av proffs...

Jag har två kompisar som är lite mongo (men väldigt bra på alla sätt och vis).
- Ååh Helena, kan inte du ringa hem och ljuga om att du är gravid?
- Jo
(plockar fram telefonen och ringer. och lyckas.)
 
Jag är typ sämst i världen på att ljuga. Jag kommer inte på några bra förklaringar eller undanflykter, flackar med blicken och avslöjar oftast mig själv inom två minuter. Därför har Evelina och Helena nu tänkt skola mig i denna konst. För, citat, man tar sig ju ingenstans här i världen om man inte kan ljuga, slut citat. 
 
Kan ni nu dementera detta påstående?
 
 
 
(Och ringer jag till någon av er och meddelar att jag är gravid så är det lögn, förbannad lögn och vääldigt osannolikt.)


Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Du ska inte höra på Helena,man kommer visst långt här i världen om man inte ljuger.HaHa hon är verkligen en som kan ljuga,fråga henne om det inte är sant.Kram

2009-05-04 @ 22:19:30
Postat av: Jonna

haha, nej jag tror minsann också att man klarar sig bra utan att ljuga :)

2009-05-05 @ 21:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback