en härlig helg

     
 
Brännbollsyran 09 är över, och för mig blev det en ganska lugn (men något tjorvig) tillställning. Jag vill tacka vädergudarna för det fina vädret som gjorde allt toppen, Johanna för solkrämen som verkligen behövdes, Sandra bara för att hon kom hit, Erik för alkoholen och pizzan samt maxi för att jag inte behövde vara där :P 
(Ja och så tackar jag er alla för trevligt sällskap förstås.)
 
Idag var dock dagen då alla övergav mig; Evelina åkte till Kalix, Helena till Gällivare och Sandra tillbaks till Haparanda. I sorgen och förtvivlan tappade jag förståndet, snodde en hund och gav mig ut på en joggingtur/powerwalk runt nydalasjön. Både jag och hunden höll på att dö när vi var hemma igen och om ni ser någon halta omkring på maxi imorgon är det nog jag.
 
Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

tack själv! som det ser ut nu så kommer jag eventuellt att packa ner lägenheten på under midsommar, det är ju bara då jag är ledig :/

2009-06-01 @ 11:53:00
Postat av: Johanna

Tack själv!

2009-06-01 @ 20:29:57
Postat av: mor

inte ska du behöva låna en hund...

2009-06-01 @ 20:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback