printf("kuggdags");

Senast jag kuggade en tenta eller ett prov är, vad jag kan minnas, när jag gick i sjuan och hade samhällsprov med H. Bohlin. Okej jag måste ju ha kuggat någonting sen dess, men minns inte något just nu.
 
Men imorgon är det nog dags igen. Klockan 09.00 ska jag nämligen skriva tenta i programmering och jag har aldrig förut känt mig så vilsen inom något ämne. Blir snurrig av alla while-loopar, for- och if-satser, ASCII-värden och funktions-kallningar. Ja jag har faktiskt ställt in mig på omtenta. Känns kanske inte sådär jättebra, men jag håller tummarna för att folk kommer tycka om mig iaf...
 

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Jag tror det kommer gå bra för dig på tentan.Lycka till.Kram

2009-03-24 @ 21:17:23
Postat av: Jenny

jag med och min kommer också gå to hell! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback