..

Igår trodde jag att jag skulle dö av kramper i magen under min promenad hem från Nydala. Har nog aldrig haft så ont och jag trodde jag skulle kräkas.
 
Tanke 1: typiskt. nu har jag pluggat och jobbat och stressat så jag fått magsår.
Tanke 2: typiskt. nu är det en tumör.
Tanke 3: typiskt, jag är nog en såndär som var gravid utan att veta om det och hade en bebis bakom revbenen och som aftonbladet kommer skriva om.
Tanke 4: kan man lägga sig ner i skogen mellan carlshem och vänta tills det går över, alternativt dö där? 
 
Men jag dog inte. Ifall ni vart oroliga. 
 
Övrigt.
- Ikväll spelar The Hives på Umeå Open, och jag kommer inte vara där. En del av mig gråter, resten försöker förtränga det faktum att de är i Umeå.
- Jag sov 4 timmar i natt och är för trött för att gå ut.
- Igår körde jag och Evelina chair dance på IKSU och var sexiga så det räcker för ett halvår framåt.
- Jag har varit övergiven i typ två veckor nu. Snyft.
- Programmeringen är äntligen över, men förmodligen kuggade jag tentan. 
 
Adjö.


Kommentarer
Postat av: Doktoranden

Är du inte och ser The Hives?



Inte jag heller, tyvärr, men jag har fler giltiga ursäkter.

Postat av: Jenny

Njaaa, jag tror det är kört för din del. Hehe Nääe skoja bara, du får väl räkna på hälften iaf, halv utbilning liksom. 14000? inte tokigt.

2009-03-30 @ 17:23:18
Postat av: Jonna

nej jag jag såg inte the hives. men det sved att jag missade det... försöker undvika alla recensioner och liknande.

2009-03-30 @ 18:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback