rock on!

På fredag är det dags för pudelrockssittning och vi har fått för oss att tatueringar kommer öka vår coolhetsfaktor ganska rejält (som att mina leopardtights inte är tuffa nog). Men att tatuera sig enbart för att se cool ut på fredag känns inte riktigt okej, så vi letar klistertatueringar för barn. 
 
Erik plockade då fram gni-hjärnan och kom på att det brukar följa med tatueringar i tuggummipaket för barn. Men alltså... jag vet inte hur mycket coolare jag blev med en sånhär på armen.
  

 
Eller vad säger ni? Kanin med ballong är dock inte den enda sorten jag har, finns även kanin med glass, kanin med saxofon, kanin med hörlurar, jonglerande kanin, kanin med snowboard och romersk kanin.

Kommentarer
Postat av: amanda

skiiiiit cooolt juh!!!

Postat av: ecko

ja jag säger då de, jonathan kommer va stolt över dig o din coolhet på fredag =)



kommer nog bli hårda tag när du o jonathan träffas nästa gånghaha hört att han gillar håra brudar

2009-03-04 @ 23:19:41
URL: http://ecko82.blogspot.com
Postat av: Jonna

varför är det ingen i LA/miami ink som tatuerar in något sånthär?!



och jonathan är alltid stolt över mig. han säger att jag är bäst i världen.

2009-03-05 @ 17:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback