valdags

Igår var jag och Erik mogna och ansvarsfulla och politiskt korrekta och röstade i EU-parlamentsvalet. Kom ihåg att göra det imorgon hörrni! Att rösta på Plaza lät ju lite coolare än att göra det på någon sunkig mellanstadieskola med nedklottrade väggar, därför gjorde vi det i förtid.
 
Olika taktiker när man ska rösta:
 
- Läsa på ordentligt och veta exakt vem man vill skicka till EU.
- Enbart rösta på det parti man tycker bäst om eftersom man är för oinsatt för att veta vilka personerna är.
- Rösta utifrån informationen på valsedeln. Det vill säga på en person som har ett yrke man gillar/kommer från ett visst ställe/ har ett roligt namn.
- Rösta på de fula personerna så vi får behålla alla snygga inom rikets gränser.
  

Kommentarer
Postat av: ef

och vilken taktik använde du dig av? och röstade på vilket parti? ;)

Postat av: Jonna

taktik nr 2 körde jag på. och jag röstade INTE åt högerhållet, mer säger jag inte.

:)

2009-06-06 @ 22:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback