en helg igen

Midsommar firades på ett alldeles utmärkt sätt.
 
- Till att börja med åt vi grillat och dopp i kopp, mmm så gott. Men det är alldeles nyligen jag förstått att resten av Sverige inte vet vad dopp i kopp är, herreguuuud folket!
- Besökte en fest där vi bland annat dansade kring midsommarstången och sjöng visor.
- Vidare till en annan fest med singstar (där team norrbotten tyvärr fick stryk av västerbotten. skämmes.)
- Slutligen efterfest där vi spelade twister till fem(?) på morgonen. Och allihopa var vi väldigt akrobatiska och hade bra balans.
 
 
 
 
Att sedan jobba 10-19 dagen efter var väl inte optimalt, men funkade ändå oväntat bra.

Kommentarer
Postat av: Stina

Mååå, jag vill också äta grillat och dopp i kopp! Jag kommer nog inte får grilla på hela sommaren har jag just insett :'(



Men kul att handra har det trevligt! Nej, jag är inte bitter :P

Postat av: Jonna

jooo vi kan grilla och äta dopp i kopp när jag kommer i augusti, hehe.

puss

2009-06-22 @ 18:48:13
Postat av: Fia

I KNOOOOOW! visst blir man chockad när folk inte vet va dopp i kopp är?!?!?! det är ju så NATURLIGT!

2009-07-03 @ 09:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback