blåst

Fick ett sms för 10 minuter sedan:
Meddelande från skatteverket. Din deklaration har blivit granskad och ej godkänd. Var vänlig och skicka in kompletteringar. Mvh skatteverket.
  
Först svor jag. Sen pratade jag med Jimmy på msn och svor lite där också. Jag skulle ju leva på mina skattepengar nu i juni! Och jag har ju ingen aning om vad jag egentligen gjorde med min deklaration.
 

J säger:
   e du arg nu du också?

   ska jag göra dig glad jonna?

Jonna säger:

   ja

J säger:

   det var jag som skickade smset till dig 
 
Hahaha. Fyfaaan!
Men vaddå, man deklarerar ju via mobilen, då borde man ju kunna få sånadär sms också. Eller?


Kommentarer
Postat av: mor

vilken filur!

2009-06-02 @ 21:36:18
Postat av: Jonna

ja! usch så arg jag vart först. men det var roligt, haha.

2009-06-02 @ 23:41:55
Postat av: ef

Nä inte kan man få sånadär sms från skatteverket. :D haha.

Postat av: Anonym

hehe, man vet aldrig :)

2009-06-03 @ 23:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback