åo maj gaaad

Eftersom vi röstade igår förtjänade vi att handla lite (alltså hör ni hur Evve-skadad jag är?! Jag förtjänar allt för mycket nuförtiden.) Så nu är sommarens första klänning inhandlad.
Jag älskar att köpa klänningar men använder dem knappt sen. Känner mig så otroooligt fånig i dem. Och klänningsbilden lär vara den töntigaste som någonsin publicerats på denna blogg, det kan till och med hända att jag plockar bort den snart. Men jag försökte verkligen komma in i modebloggsposandet.
 
Och igårkväll var vi pyssliga av oss och tryckte egna t-shirtar. Det blev bra när jag väl lyckades göra schablonen åt rätt håll, min GNI-hjärna har nog tagit sommarlov.


  
 
Ja, jag kom idag på att jag ju faktiskt äger både en kamera, en fjärrutlösare och ett stativ. Herregud. Risken finns att det blir modeblogg av detta.

Kommentarer
Postat av: beundrare

wow, vilken söt klänning och tjej!

2009-06-06 @ 15:48:31
Postat av: Jenny

Gooo jonnis go jonnis go jonnis! Jonnis för modeblogg! yeeaaah!



Men du måste köra lite mer dagens outfit

2009-06-06 @ 21:29:21
Postat av: Jonna

men det skulle ju mest bli träningskläder eller annat skönt, inte så mkt spännande second hand-shopping och sånt..

2009-06-06 @ 22:12:28
Postat av: Stina

Ta och skicka en spiik tröja åt mig med =)

Postat av: Frida

Jättesnygg klänning!

Tycker du lyckas bra med posen också ;)

2009-06-11 @ 23:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback