radio i regnet

Som jag längtat efter att få vara ledig, och vad händer? Jo det blir årets regnigaste dag. Sådär så man börjar fundera på att bygga sig en egen liten ark bara i fall att.
  
Åkte ner på stan. Det var blött, blött, blött.
Kom på att Nour El-Refai var dagens sommarpratare och satte igång radion på telefonen. Det visade sig dock att alla affärer fungerar som bunkrer dit radiovågorna inte når. Så jag satt ute och tittade på regnet i ungefär en timme och lyssnade på radio istället.
"Men man kan ju lyssna på internet efteråt, idiot" tänker ni kanske, och det tänkte jag också. Men det var så bra så jag ville lyssna klart just där och då. 
 
Så om ni har lite tid över tycker jag att ni kan lyssna på Nours
sommarprat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback