Till damen i den smaragdröda bilen

Jag tror Evelina blev glad när vi grattade henne idag. Hur kan man inte bli det när tre fantastiska personer stormar in i ens lägenhet tidigt på morgonen? Nä precis. Som tack bjöd hon på någon slags lax/rom-tårta och vi kom alla överrens om att det var ett ganska bra sätt att starta en onsdag på. Värt att göra till tradition faktiskt.
 
Och eftersom vi är något av musikaliska genier fick hon förstås en låt av oss. Karaokeversionen kommer förhoppningsvis snart. (Ifall ni inte riktigt hör vad vi sjunger kan jag inte göra mycket annat än att be er höja ljudvolymen ytterligare några snäpp. Vi lyckades nämligen inte få med texten här).
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Hahahhahahahahahhahaha

Jag har många gånger konstaterat att Jonna är kreativ och det har jag ju alldeles rätt i

2009-01-29 @ 22:35:02
Postat av: Jonna

haha. men linn faktum är att jag tänkte massa på dig när vi gjorde klippet. "i samma bil" förknippar jag som med dig och let's dance!

:)

2009-01-29 @ 23:45:40
Postat av: Linn

Just det! Nu minns jag. Lova att du kommer hem till påsk, så ska du få andra grejer att förknippa med mig :). Jag ska ha examensfest också nångång då!

2009-01-30 @ 13:58:20
Postat av: Linn

Hahaha

Kollade klippet igen. Om jag som inte ens känner personen i fråga tycker det är skitkul, HUR MYCKET ska inte hon och ni som känner henne garvat? :-D

2009-01-30 @ 14:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback