vitt är det nya svarta


 
Det här är nog första året jag riktigt uppskattat vintern.
Och inte bara så att jag blir på bra humör av fint vårvinterväder med strålande sol och takdropp, för vem blir inte det? Nej till och med de kalla och snöiga decemberdagarna tyckte jag om i år. Jag som alltid varit en sommarmänniska som längtat till juni redan under hösten.
 
Det känns bra.
 
(när det så småningom börjar töa och vägarna förvandlas till sörjiga sjöar kommer jag svära över snön igen. men det är ju inte vinterns fel.)

Kommentarer
Postat av: Bitte

Vilken fin bild

2009-02-16 @ 09:30:34
Postat av: emma

Alltså, jag tror det är åldern!!!

Jag som velat komma bort från norr och framför allt Haparanda börjar fundera i banor om att kanske flytta uppåt igen, vintern är ju så himla mysig, eh. Ja.

2009-02-16 @ 15:45:42
Postat av: Jonna

ja jag tror (tyvärr) också att det är åldern. känns skönt att jag inte är ensam om det :)

2009-02-16 @ 22:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback