inte går det att uppfostra dem heller...

Min sambo är borta över helgen och kvar står jag med hennes katt. Och jag är verkligen inte någon kattmänniska. Katter är lömska och läskiga och alla går de bara omkring och väntar på ett tillfälle att få riva upp strupen på en med sina sylvassa knivklor. Jodå, så är det. Och medans de väntar sitter de och slickar sig själva.
 
Men, Elisa kan inte vara en riktig katt, hon är alldeles för klumpig för det. Nyss föll hon ner från tvn där hon brukar ligga och sova. Och hon landade inte sådär smidigt som en katt med siktet inställt på att döda, utan med en duns.
 
Men jag är glad över det, jag slipper ju frukta för mitt liv.
 

Kommentarer
Postat av: Bitte

Stor kram till dig från oss i lajksjö på alla hjärtans dag.

2009-02-14 @ 10:05:39
Postat av: Jonna

det samma! hoppas allt är toppen.

2009-02-14 @ 15:37:06
Postat av: Ara

Katter är kreatur skapad av djävulen själv!

2009-03-01 @ 12:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback