Have a strong day


 
Är nu hemkommen från Stockholm och Nike Convention 2009. Och ja det var lika roligt som vanligt.
 
Förutom mer traditionell aerobic och step fick jag köra lita sambamoves (och än en gång inse att jag inte är bäst på höftvickningar), studsa runt på ett housepass, studsa ännu mer under klassen som innehöll jive och lindyhop, lyssna på en intressant föreläsning om mål och motivation med Kajsa Bergkvist osv osv. 
 
Helgens "mat": Gainomax. drack nog fyra stycken bara under söndagen och klarade mig ganska länge på det..
Helgens galnaste: Fredrik Sjöbergs step. Alla skrek som om det vore en rockkonsert... jäklar alltså.
Helgens roligaste pass: Emma Johanssons aerobic, eller housepasset, eller Fredriks step, eller street jazz med Åsa, eller...
Helgens uppträdande: Danny och EMD. Jag njöt extra mycket av det bara för att jag vet hur mkt Evve hade velat se det ;P
Helgens fjortis
: jag själv, när jag upptäckte att jag sjöng med i EMD-låtarna. suck och stön.
Helgens stjärna: systeryster som lät oss bo hos henne. 
 
Nu känner jag mig en aning trött, men mest inspirerad och träningssugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback