härlig start på dagen :)

Lektion i att starta en lördag på bästa tänkbara sätt:
1. Se till att det är strålande sol och bara några fjuttiga minusgrader ute (kanske den svåraste punkten)
2. Boka in ett body balance-pass med en kompis
3. Stig upp i tid så du hinner äta frukost och promenera till iksu i lugn och ro
4. Kör passet, sträck, töj, låt musklerna jobba lite och njut sedan av avslappningen. Man känner sig som en ny människa!
5. Ät lunch på iksu.
 
Saker man kan hoppa över:
- Att gå till gymmet, lägga upp 10kiloshantlar på en bänk och sedan vara för upptagen med att prata så man inte märker att de rullar ner. Rakt på stortån. Gnnnrrmmpffff! (jag är alldeles för cool för att skrika)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk om jag var lika cool som dig =) du kanske kan lära mig lite coolhet ikväll ;)

2009-02-14 @ 15:47:23
Postat av: Jenny

jaha okej, fast morsan såg inte bladet heller...

2009-02-14 @ 16:22:18
Postat av: Sandra

åh, gillar speciellt det där med lunch på iksu... det måste vi göra när jag kommer nästa gång :)

2009-02-14 @ 16:40:47
Postat av: Jonna

men evve du är ju också stencool! eller var iaf när du var yngre... och det borde ju sitta i.



och ja sandra när du kommer hit gör vi det.

2009-02-14 @ 17:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback