det är perfekt väder för det nu.

Det är så lugnt och skönt att promenera när det är mörkt ute och jag känner alltid ett ganska stort sug efter att lägga mig ner i snön och... tja bara ligga där. Bortsett från att det är lite kallt så är nog snö ett perfekt material att ligga i, det formar sig så bra efter kroppen (vi snackar alltså inte skare här).
 
MEN. Är man över 5 år kan man ju inte bara lägga sig i snödrivor hur som helst. Skulle någon promenera förbi skulle de a) tro att jag var helt pantad eller b) tro att de hittat ett lik och ringa efter ambulans och polis. 
 
MEN2. Är man två så funkar det plötsligt någorlunda igen. Eventuella förbipasserande tror inte att man är död och man ser heller inte ut som en ensam rymling från något psykhus.
  
Summa sumarum: jag behöver någon som vill ligga i snön med mig.
(obs, inte ligga med mig i snön).


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan ligga med dig i snön jonna spiik! :)

Postat av: Jonna

bra! då ligger vi nån dag ;)

2009-02-25 @ 23:12:45
Postat av: ...

hahahaha!

2009-03-04 @ 10:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback