orättvist

Idag är det synd om min kära sambo. Hon blev bestulen på en cykel som hon hann äga i ungefär en timme och cykla ungefär 20 meter med, men ändå bli förälskad i. En cykel som hon typ köpte för sina sista pengar.
   
- Alltså, varför har jag alltid sån otur? Jag har fan det!
- Ja, det har du faktiskt. Men alltså du har nog tur i kärlek istället. Jag har mer tur med pengar och sånt än dig, men då har jag otur i kärlek.
- Ja, det är kanske så..
- Så du får helt enkelt välja, vill du ha en cykel eller vill du ha en flickvän? Jag får en cykel.
 
Ja det är nog så. Därför ska jag sata på en karriär och bli rik, det är nog min grej. Jag får kanske leva ensam, men jag lär ha en blänkande cykel att åka omkring på iaf. Pling pling.
 
Och det är fan så jag har lust att ge mig ut på cykeljakt och sno en åt Helena nu, för jag tycker hon förtjänar en. Men jag är alldeles för laglydig för sånt, skulle få ha dålig samvete resten av livet.


Kommentarer
Postat av: Helena

Du är ju bara världens sötaste sambo! :D haha

Postat av: Fotofix

Goppas du får en härlig onsdag idag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-22 @ 03:22:00
URL: http://fotofix.blogg.se/
Postat av: Bitte

Jonna även om du satsar på karriär så ska du se att kärleken dyker upp en vacker dag,inte tror jag du behöver leva ensammen hela ditt liv.Kram

2009-04-22 @ 13:53:05
Postat av: Jonna

nej, annars ska jag bo med helena och erica. jag tror de blir glada.

;D

2009-04-23 @ 17:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback