såhärärdet

Detta är helt klart veckans låt. När jag här om dagen läste att Hello Saferide kommer på popup blev jag glad i hela hjärtat. "Säkert!" i somras och nu detta, fantastiskt.
 

 
Annars då?
- igår var jag på en riktig innebandyträning med ett riktigt lag och jag höll på att dö på riktigt.
- jag snorar
- på dagarna sitter vi i syrefattiga datasalar och bygger hemsidor. Det är roligt fram tills att mitt blodsocker blir alldeles för lågt och html-koderna inte funkar och jag bara vill börja grina. Det händer ungefär hela tiden.
- Våran nya klass är ganska king.

Kommentarer
Postat av: Johanna G

Vilket "riktigt" innebandylag har du varit och tränat med? =)

2008-09-10 @ 18:42:33
Postat av: Jonna

öhmmm, det undrade jag också när vi gick därifrån. men guif var det kanske...?

2008-09-10 @ 22:29:14
Postat av: Johanna

Jasså, de som tränar i ålidhemshallen och är ettriga typer =)

2008-09-11 @ 23:31:46
Postat av: Fia

SÄGE INTEEEEEE KIIIIIING!!!!!!!!! bara tuggummit som smackar i käften saknas.

2008-09-12 @ 12:17:13
Postat av: Jonna

ja ålidhemshallen tränar de då i iaf :) det där andra har jag ingen aning om ifall det stämmer.



och fia, evve har faktiskt lärt mig att alla från happis säger king. så då känner jag att jag måste leva upp till det. sådetså.

king.

2008-09-12 @ 19:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback