strumpor für alle

I helg kändes det som om jag hamnat mitt i en klassresa med ett gäng femtonåringar, men nu drar mig den här innebandyn ännu längre bak i tiden. Vi ska börja sälja saker, precis som var och varannan mellanstadieunge. Tack och lov är det inte bingolotter eller polkagrisar, men nästan.
 
Går du omkring med trasiga strumpor? Måste du boka tvättid ständigt och jämnt eftersom tros-/kalsongförrådet är för litet? Eller är det dags att köpa en ny sportbh och slänga den gamla äckliga? Då kommer jag som en räddande ängel med min
Newbody-katalog. Tadaaaaaam!!
 
Alla som vill köpa underkläder räcker upp en hand.
Och alla släktingar och vänner som önskar sig strumpor i julklapp kan.... äh ni behöver inte göra så mkt faktiskt. Bara att vänta på julafton och sen leta fram de mjuka klapparna under granen.
 
- - - - - - - - - -
Och dagens Jimmy-ordspråk lyder:

Varje framgångsrik balnatt slutar alltid på höskullen
 
Ja vad säger man...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback