kalaaaas

 Idag (igår)  har Sofia med världens tjockaste hår fyllt år och bjudit på smarrig blodbads-tårta. Vi grattade med porrbilder på oss samt en egenskriven låt med tillhörande musikvideo. Sofia blev så glad så hon grät. Eller kanske inte, men hon hade kunnat göra det...
 
En snutt från den fantastiska låttexten:
Hon är tjejen som wow:ar varje dag
Det är därför hon inte går på iksu, det är därför hon är SVAAAAAAAAG.
 
Kanske dyker den upp på internet nångång. Eller i melodifestivalen. Jag hade kallat mig Jonna S:son om det inte vore för att det låter skitdåligt.

Kommentarer
Postat av: Arafinwe

Vadå?? Jag tyckte det lät SKETBRA! :)

Men bara om du sjunger med ;)
Men det var tur att du framförde den i slutet sällskap iaf.. Synd att inte bertan var där..

Postat av: Jonna

nej jag sjunger inte med, det skulle nog dra ner hela låten en aning... och det är ju synd på en så bra text.

2008-05-05 @ 17:39:47
URL: http://jonnas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback