nej inget vettigt denna gång heller


 
Jag får höra att jag är dålig på att blogga och jag kan bara hålla med. Istället pepprar jag er med blomsterbilder med ojämna ramar. Ujjujj. Det är arma tider.
 
Men just nu har jag besök av mamma, pappa, fyra hundar och en lillasyster. Den sistnämnda har tvingat mig att knäskura balkongen och sedan blivit nerbajsad av en fågel (detta var mycket traumatiskt för henne, hon har varit rädd för det i flera år). Och lilla Allis sover brevid mig trots att R svurit på att någon hund aldrig ska sova i vår säng. Men hon är ju inte bara en hund, hon är faktiskt min bebis.

Kommentarer
Postat av: arafinwe

hahaha... Det känns bra att erat förhållande har nått som påminner om vanliga iaf :)



R har inget att säga till om :)



Men blev din lillasyster nerbajsad eller? Hängde inte riktigt med där.. Kan bero på klockan men..

Postat av: Jonna

ja de ska veta vilka de är som bestämmer ;)

och ja, hon blev träffad och ojade sig över det i minst ett dygn efteråt.

2008-06-16 @ 09:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback