intelligensnivån i Kalix är INTE hög.

- Jonna, säg dressing.
- Nej det ska jag inte.
- Jooo, säg det!
- Nej.
- Drääässing! hahaha.
- Men man säger inte alls så i Happis.
- Joho, det gör man visst det! Du är bara så van så du inte märker det. DRÄÄÄSSING! Haha. Men säg Emma då.
- Nej det ska jag inte.
- Jo, säg Emma!
- Nej!
- Ämma, hahaha!
- Håll käften.
- Men Jonna säg ägg då.
- Va?
- Säg ägg!
- Men jäkla idioter, det HETER ju för f*n ägg, om ni inte menar en knivsegg.
- ... men ändå, säg det. ÄÄÄÄGG. Hahahahah!

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHAHAHA.... va de va du fick stå ut med idag när vi gick ifrån er? ;)
Jag ser er trupp framför mig K1 och K2 som rullar med ögonen och asgarvar... du som suckar och försöker säga E... hahaha joo det är en fin film på mina vänner..:D

Nu har jag köpt skitboken iaf... den va inte så jättedyr... 181kr.. men McQuit eller va fan han hette tänker jag kopiera..:(

2008-01-21 @ 16:02:51
Postat av: Karin

Haha. Så där låter det nästan varje dag på mitt jobb. "Karin vad heter burgaren?" jag bara suckar, men ååh.
"haha, säg bara vad den heter!" suck. XXL heter den, fast jag säger ju då "ÄXÄXÄLL" och så fnissar dom: "haha, ÄXÄXÄLL, haha". Lättroade människor va? ;)Jag försöker ibland "EXEXELL" men då låter bara fånigt juh! =) haha.

2008-01-21 @ 16:13:28
Postat av: Jonna

Jenny: ja, det var precis vad jag fick stå ut med. lämna mig aldrig igen! och jag säger INTE drässing! :) huh jag försökte läsa i skitboken, den var ju trist som jag-vet-inte-vad. blä.

Karin: men man kan ju för tusan inte säga "exexell", det låter ju skitfjompigt! det är ju du som borde garva åt dem :)

Postat av: Arafinwe

Haha.. Sicka problem man kan ha i livet ;)

Ni ska prova flytta ännu längre söderut.. första året här nere så skrattade dom åt vartannat ord jag sa.. Tyckte själv inte det var så fascinerande roligt.

2008-01-21 @ 17:17:51
URL: http://arafinwe.blogg.se
Postat av: Hanna

Sluta hacka på kalix!!

2008-01-21 @ 19:49:02
Postat av: Jonna

Arafinwe: nej jag kan förstå det. men det är ju tur att man kan roa nån iaf... :)
Hanna: men de hackar ju på happis, jag måste hacka tillbask. ta inte åt dig, pusspuss ;)

2008-01-21 @ 20:38:05
URL: http://jonnas.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Nä ok, jag får väl se mig som en av dom sakerna som du gillar med kalix =)

2008-01-21 @ 21:29:58
Postat av: Anne

Hahaha!! Fasen vad bra skrivet. Förrutom ägg är "Äntligen" tydligen ett favoritord för mina vänner att höra mig säga. Men hör själv: "entligen", äh vad tror dem! :)

2008-01-24 @ 14:59:26
URL: http://www.luthstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback