hata förkylningar

Saker som en förkylning förstör:
 
- min nattsömn.  
- min träning (argh!)
- halsen (okej, det gör ju ont iaf)
- föreläsningarna. Man får mest sitta och dra in snor.
- huden runt näsan.
- fräschhet, det är inte trevligt att lyssna på nån som drar in snor. eller snyter sig heller för den delen.
- min otroliga smarthet, hjärnan blir ju alldeles seg.
 
C-vitamin är som bekant medicinen mot allt från baksmälla till förkylningar till benskörhet. Jag har redan fått i mig cirkus 3200% av rekommenderat dagligt intag. Och jag överdriver inte nu. Jag förväntar mig att denna förkylning försvinner innan den ens hinner blomma ut ordentligt (typ till imorgon).

Kommentarer
Postat av: Arafinwe

Är det du som har smittat mig?
så elak har jag väl inte varit mot dig?

Postat av: Jonna

jooo det kan kanske vara så. sorry.

2008-01-13 @ 09:50:17
URL: http://jonnas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback