tomten jag vill ha en riktig... kamera

image282 Ser ni vad glad och nöjd jag ser ut med en riktig kamera i handen? Ganska sugen är jag. Försöker övertyga mig själv om att en kamera verkligen, verkligen, behövs till digitalfoto-kursen vi har valt att läsa på kvällstid nu. Att kursen inte verkar sådär särskilt avancerad och att man ska klara sig med en sämre kamera tänker jag inte på. Och vid såntdär snack om att det inte är kameran som gör fotografen stänger jag öronen.
 
Däremot ser jag det som ett tecken att de på nyhetsmorgon igår började prata om digitalkameror just när jag knäppte på tvn. Det är väl ett ganska tydligt tecken!?
 
Just det.

Kommentarer
Postat av: Arafinwe

Absolut!! Det är otroligt viktigt att ha en bra kamera! Hur skulle det kännas om dom andra tar bättre kort BARA för att dom har bättre kamera.. JAG vet ju att du är bäst.. Men vet din lärare det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback