de känner sig nog övergivna

image272Jag kommer aaaaldrig att få åka skridskor och jag har gett upp försöken på att få med mig folk. Ska sälja mina skriller på blocket för 300 kronor och köpa semlor för alla pengarna. Sen ska jag göra en väldigt vetenskaplig undersökning om hur många semlor man kan trycka i sig utan att må illa/kräkas/det kommer mandelmassa ur öronen på en. Det kan bli spännande.
 
(Kanske nåt att skriva b-uppsats om? Kan bli svårt att få in nåt om medier där bara.)
 
En gång i tiden skulle jag absolut ha vita konståkningsskridskor. Allt annat var ju fel och pinsamt och inte som de andra tjejerna i klassen hade, huuuu. Sen fick vi förstås slipa bort de där satans taggarna som bara var ivägen och gjorde att man föll. (Jäkla tur att det var hjälmtvång)
 
Nu har jag svarta fina hockeyskridskor som är lite för stora och bara står i garderoben.
Snyft.
 
(föll ni för det? kommer ni med mig?)

Kommentarer
Postat av: Prinsessan

Åh, åka skridskor är så himla kul och mysigt. Har inte gjort det på hur många år som helst. Vet inte ens om jag har några skridskor kvar.

Postat av: Emma

Jag kan följa med dig! :P

2008-02-05 @ 23:07:08
URL: http://rocki.blogg.se
Postat av: Sandra

...nog kommer jag med och åker bara du bestämmer när, något annat har jag väl inte sagt? :)

2008-02-05 @ 23:31:46
Postat av: Arafinwe

Kommer du hit å hittar en spolad plan så ska vi nog åka dig less samtidigt som du kan få göra ditt B-uppsats-experiment.

2008-02-07 @ 06:41:58
URL: http://arafinwe.blogg.se
Postat av: Jenny

Ja, du vet att jag åker skridskor när som helst. Men då får du ta dig ner till alplandet först... (och det snabbt för snart är det sommar och grönt gräs här nere) =)

2008-02-08 @ 10:03:22
URL: http://www.ermling.com
Postat av: Johanna G

Ta med grillorna till Happis när du kommer och ring mig så kan vi åka!! Har inte helkler ngn som vill åka med mig! =)

2008-02-08 @ 21:12:49
Postat av: Jonna

wohoooo, ALLA vill åka skridskor!
:)

2008-02-09 @ 09:51:22
URL: http://jonnas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback