sommarplaner

Vad har jag gjort idag då?
Jo varit på intervju angående sommarjobb på ica och fått jobbet och tackat ja till det. Åo maj gad. Nu måste jag alltså ringa hem och berätta att jag ska vara kvar i Umeå över sommaren. Jag drar mig verkligen för att göra det.
 
Minus med att stanna här:
- jag vill ju hem till mamma, pappa, Amanda och alla hundarna. och mormor förstås.
- jag har ingen möjlighet att åka ut till stugan när jag vill för att sola och bada.
- jag hade förmodligen tjänat mer pengar hemma på coop.
 
Bra med att stanna:
- får bo i min lägenhet där jag har alla mina grejer.
- chans till extrajobb nästa termin
- jag vill testa vara kvar här en sommar.
- iksu, trots att det inte är så mkt pass under sommaren.
 
 Nu ska jag ringa pappa.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men Jonna!! Du skulle ju vara min obetalda nanny!

2008-04-29 @ 16:52:57
Postat av: Jennylin

Wow! Grattis Jonna! :) Jag och Karro kommer ju också vara här hela sommaren, så då kan vi hitta på grejer ihop!

Postat av: ef

va, vemfan vill tillbaka till happis? jag vill inte röra på mig en millimeter från min egna lägenhet, men vi får se hur det blir med den saken. inget jobb har dykt upp här än. :(

2008-04-29 @ 18:51:18
URL: http://eatfrog.blogspot.com
Postat av: Jonna

Hanna: förlååååt. men jag kommer upp och hälsar på er!!
Jenny: ja det får vi göra! jag är lite rädd att hela stan ska tömmas, men några är vi nog som blir kvar :)
ef: jo men lite vill jag tillbaks. det finns ju folk där som jag saknar.

2008-04-29 @ 19:21:28
URL: http://jonnas.webblogg.se/
Postat av: Karro

Härligt Jonna! Jag var också lite orolig för ett "tomt" Umeå i sommar men nu förbättrar du ju statistiken med mig och Jenny :) Kul!

2008-04-29 @ 20:30:43
URL: http://karroo.blogg.se
Postat av: Fredrik

Kul du ar kvar i stan under sommaren, da kanske du dyker upp pa mina BC-pass (det ar bara jag som ska ha COMBAT under sommarschemat).

Oh well, jag ska val borja dra mig mot gaten for sista flyget mellan Sydney och Auckland. Senare idag blir det BC med Dan & Rach (inte filmning, det ar pa mandag)! :D

2008-04-29 @ 22:24:10
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: mor

du har krossat mitt hjärta. vad är det för fel med att bo hemma?

2008-04-29 @ 22:36:04
Postat av: Jonna

Karro: ja, så nu måste vi hitta på saker!
Fredrik: jag kommer på combaten! ha så kul på filmningen och allt annat :)
mamma: jooojooo, spela på samvetskortet du. jag har inte sagt att det är nåt fel på att bo hemma.

2008-04-30 @ 08:01:16
URL: http://jonnas.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Nästan så att jag börjar grina! Nå, men grattis iaf :) är det på lill- eller storica? buhuuu...

2008-04-30 @ 09:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback