najs och bajs

Dagens njutning: rejäl träningsvärk i rumpa och baksida lår. Jag har gjort utfall lite då och då bara för att få känna av smärtan lite extra. Mhmmmm.
 
Dagens fanskap: humanisthusets datorer som skulle passa bäst på museum/skrottippen. 
  
 
image320Och på tal om njutning har jag helt bytt taktik när det gäller mitt godisätande. Förut var det alltså enbart lördagsgodis som gällde, numera äter jag istället lite varje dag. Jag ska bli bästis med tanten i skolfiket så hon alltid plockar fram några fazer marianne åt mig när jag kommer. Mmmmm.
Fyra godisar och sen är jag lycklig och nöjd igen, oavsett hur illa skolarbetet gått. Det är ju fantastiskt och kanske lösningen på alla världens problem (förutom fetma, diabetes och karies kanske).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback