äh ni behöver inte läsa.

Är just hemkommen från veckans bästa pass. Åh vad det är kul med träning där man får lämna salen helt slutkörd men ändå med mer energi än man hade när man kom dit. Dessutom var det första passet jag körde i den nya stora salen (rymmer 150 personer) som säkert kommer bli jättebra sen när de fixat färdigt.
 
På fredag är det release av det nya combatpasset och på söndag är det dags för nike inspiration tour. En bra träningsvecka alltså :) förhoppningsvis hinner vi med våra två gympass också.
 
Okej, förlåt, nu har jag pratat klart om träningen. Nu ska jag slötitta på fler avsnitt av Veronica Mars, jag orkar inte höra de där top model-brudarna skrika mer.

Kommentarer
Postat av: Arafinwe

"jag orkar inte höra de där top model-brudarna skrika"
Säg som det är... Du skulle vilja ha en hel dag med top model!

2007-09-11 @ 07:25:12
Postat av: Jonna

isf hade jag ju bara kunnat ställa upp
;)

2007-09-11 @ 08:55:28
Postat av: Arafinwe

Men vad är det för nöja med att ställa upp i en tävling utan motstånd?

2007-09-11 @ 12:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback