tråk tråk tråk. läs inte.

image213Det är så seeeegt just nu. Jag blir tokig.
 
Skoluppgifterna består av att skissa upp två olika hemsidor i photoshop. Detta ska vara klart och redovisas den femte november. Det här är alltså nåt som borde ta max tre dagar att göra om man inte är överseriös, vi läser ju faktiskt inte till webbdesigners. Jag känner mig ganska klar redan nu men kommer väl hinna ändra mig några ggr bara för att jag har tid till det. Hade dock föredragit att lära mig saker framför att bara sitta och sega.
  
Ja. Det här var nog veckans tråkigaste inlägg.
Blä.

Kommentarer
Postat av: ef

femte november fyller jag år.

Postat av: Jonna

jahaja, då ska jag försöka komma ihåg det och gratta dig dårå :)

2007-10-24 @ 15:06:33
Postat av: Karro

Haha, allt på MKV är segt! Man har alltid för mkt tid. Men jag gör dock så att jag skjuter upp allting och får det ändå stressigt på slutet :P

2007-10-24 @ 19:22:31
URL: http://karroo.blogg.se
Postat av: Jonna

ja det verkar så, inte så man får magsår precis... jag ska försöka vara duktig o inte skjuta upp allt nu, vanigtvis brukar jag vara bra på det jag också.
:)

2007-10-24 @ 19:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback