söndag igen

Idag har mage och rygg fått jobba och jag hade obalans i höfterna eller nåt liknande men har aldrig upptäckt det själv och trodde att jag utförde övningen prickfritt. Det är som när mamma alltid påpekar att jag är sååå sned i ryggen fast jag själv inte tycker det. Och jag blev dessutom utan diplom, attans.
  
Jag blev även utan sambo, han har åkt upp till Haparanda. Det betyder att jag kommer få sova en hel natt utan att han väcker mig med sitt hostande (förlåt ;) och han kommer kunna njuta av att sova i en riktig säng och inte ute på en madrass i vardagsrummet (jepp). Win-win..?

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vad säger du? Utan diplom? Men....

Postat av: Jonna

Ja jag vet, värsta tragedin. men jag ska få ett :)

2007-10-29 @ 12:32:20
Postat av: Fredrik

Diplomet är ju som det viktigaste av allt. Såklart. ;)

2007-10-29 @ 13:17:22
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Jonna

jaaa. kan jag inte få ett diplom för att jag vart på spinning? ;)

2007-10-29 @ 13:38:14
Postat av: Fredrik

Nu är det ju så att sådana små bedrifter får man inte diplom för, men om du kommer på mitt endurance direkt efter söndagens BC, så kanske.. ;)

2007-10-30 @ 08:23:57
URL: http://umefredrik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback