attans

Status: halsen är ondare och jag har den där innan-feber-känslan i kroppen, ni vet. Men här ska ingen feber få bryta ut och halsontet ska bort! Imorgon påbörjas medicineringen som består av mängder av c-vitamin, gurglande av saltvatten och te med riven ingefära. Första rådet är mammas favvo, de två senare mormors.
 
Dagens klåp var jag som tappade en potatis rakt ner i ett mjölkglas så det skvätte mjölk överallt, och då även på datorn som stod lägligt placerad brevid. Nu är skärmen fläckig och ful. Skit. Torka med blöt trasa...?

Kommentarer
Postat av: Aleya

Har följt din blogg ett bra tag och lägger nu till den i min blogglista. Hoppas det är ok. Ser nu att vi har nästan samma banner, men jag tror jag var före dig ;)

Postat av: Jonna

hej. ett nytt "ansikte" för mig, kul!
ja jag ser att vi har samma fina löv, och du var säkert före mig. jag är en härmis utan att veta om det :)

2007-11-01 @ 19:26:58
Postat av: Fredrik

Har du prövat sandpapper? Funkar fint. Lovar. På hedersord!

2007-11-01 @ 21:40:58
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Jonna

tack så hemskt mkt fredrik, ska genast testa. lovar.

2007-11-01 @ 22:18:58
Postat av: Arafinwe

Det finns ett bra recept mot halsont.. Jag kan dock lova att det inget du dricker för att det är kul..

Men ta en stor kopp te.
Krossa 2 vicks blue(Måste vara dom.. Inga andra räknas) i teet.
sen lite honung och en C-vitamin tablett..

Smakar verkligen.. Gammal avlagd råttpiss men det funkar!

Sen du som är en "klok" och "värdlsvan" bloggare.. Varför är jag den enda som har problem med spam på min blogg? Måste vara för att jag är så oerhört populär och perfekt att alla vill vara som jag.

2007-11-02 @ 08:38:16
URL: http://arafinwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback