ujuj, nära ögat.

Kors i taket, det blev ingen träning idag, jag som annars "måste" träna varje vardag. senast det inte blev av var under haparandabesöket för 4 veckor sedan.
Istället halvlåg jag i soffan och var såhääär nära att skicka iväg R efter jul-pollygodisarna som enligt rykten på stan (internet) ska finnas på ica maxi.
 
- åååh, jag vill haaa dem. nuuuu.
- mhmm.
- tänk vad gott, åååååh.
- men ska jag fara och köpa dem åt dig då?
- ....
- ska jag?
- NEJ! du får inte fara! gör det inte!
 
Så nu sitter jag och äter russin istället. Jag kan äta sjuka mängder russin.
Men frukt är inte godis... Är det inte lördag snart?

Kommentarer
Postat av: Arafinwe

Du är sjuk!

Postat av: Kajsa

Haha du vet hur dem ska tas! ;)

2007-11-26 @ 20:27:42
Postat av: Fredrik

Har fått säga ifrån mig allt vad träning heter. Ligger magsjuk.... Det är INTE humor!

2007-11-27 @ 11:39:25
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Jonna

Arafinwe: nej, men fredik verkar vara sjuk.
Kajsa: ja jag lyckades ju få honom att erbjuda sig att fara iaf...
Fredik: uscha. är det en såndär vinterkräksjuka som jag aldrig hört talas om att nån verkligen fått? :P

2007-11-27 @ 14:10:55
Postat av: Fredrik

The one and only är den jag besitter just nu, ja.

2007-11-27 @ 22:06:22
URL: http://umefredrik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback