Uppskjutning pågår...

Det stör mig att jag ofta tar så lång tid på mig att uträtta saker istället för att bara göra det som ska göras på en gång. Bumsmeddetsamma! 
 
Jag borde sätta ihop en muskellåt och kanske ett aerobicblock inför helgen, har haft en månad på mig men inte gjort det. Jag borde städa, det är skräpigt och dammigt i lägenheten. Jag borde framför allt skriva klart c-uppsatsen, men eftersom jag vet att jag har ungefär 1½ vecka på mig (ojoj så länge!) så känner jag ingen stress och sitter istället och pratar goja med kusinvitamin på MSN.
 
Ja jag är otroligt jättebra på att skjuta upp saker.
 
Fler exempel ifall ni inte är övertygade: Efter att vi köpt en större säng blev den gamla stående i hallen i flera månader innan vi fick iväg den. Tv:n som ni kanske minns att vi köpte (eller nej ni har nog glömt, det var också väldigt länge sedan) kom i en stooor kartong, som först i förra veckan bars ner till förrådet. Och ända sedan vi flyttade hit i juni förra året har jag planerat att tvätta överdragen till soffan (vita, otroligt opraktiskt), men jag har ännu inte orkat ta tag i det. De är ganska skitiga nu...
O.s.v.
 
Tänk om man vore en såndär handlingskraftig människa. För tillfället skulle det räcka med att jag drog ut nätverkskabeln så jag inte kan sitta och surfa ist för att skriva. Usch så hemskt. Men jag måste ge det ett försök...
 
- Klick -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback