go´natt!

Det blev en väldigt lugn kväll. Tacos, lite vin och cykelturer mellan ålidhem - carlshem - tomtebo. Jag har aldrig kunnat, och kommer nog aldrig kunna, festa två dagar i rad. Det går som inte. Nu vill jag sova länge och vara pigg imorgon och kanske besöka gymmet.
 
Och sedan tänkte jag bara meddela att jag håller på att bli som min mamma - värsta paparazzin. Tog närmare 140 bilder igår, inte illa. Denna dag var ju som sagt var lugnare, så jag har bara 64 från idag. Tyvärr är kameran ganska dålig och jag ganska oseriös när jag fotar, så en tiondel av bilderna är kanske någorlunda. Men, men. Att skaffa en bra kamera är nästa projekt (datorn var det förra).

Kommentarer
Postat av: mor

jag tog bara 240 foton förra helgen i Piteå...

2007-05-27 @ 20:45:19
Postat av: Jonna

ujuj, det var svagt.

2007-05-27 @ 23:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback