gäsp.

Roligare än att skriva på uppsatsen:
 
- Äta kakor. Beach2007 sket vi ju som sagt var i...2010 är året då det gäller har jag hört.
- Läsa bloggar. Undrar hur många gånger per dag jag är in på nyligen.se. Vill nog inte veta.
- Studera mina hårtoppar. Mormor skulle få spader om hon såg mig, av någon anledning ligger "leta efter kluvna hårtoppar" på hennes lista över det värsta man kan sysselsätta sig med.
- Titta om kryddkrassen jag odlar (gårdagens bild) har vuxit. Kanske skulle jag börja prata lite med den också, sånt ska väl växter gilla? Enligt instruktionerna på bilden är det tänkt att man ska äta upp den efter 1-2 veckor. No way säger jag.
- Titta på sopbilen (en sån som sopar, inte hämtar sopor) som gör det rent och fint här utanför.
 
Jag är ganska opeppad för tillfället, ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback